10 Ιουν 2011

Τι κάνουμε για την πόλη που ζούμε;

Πόλη δεν είναι τα κτίρια και οι πλατείες. Δεν είναι τα μνημεία, τα πάρκα και οι δρόμοι της, ούτε καν τα σπίτια των ανθρώπων.

Πόλη για μένα είναι κατ’ αρχήν οι άνθρωποι.

Όλα τα άλλα έχουν φτιαχτεί για να διευκολύνουν και να εξυπηρετούν τη ζωή των ανθρώπων που ζούνε μέσα και δίπλα σε αυτά.

Υποδομές και υπηρεσίες πρέπει να δημιουργούνται, να λειτουργούν και να εξελίσσονται με μοναδικό σκοπό την καλύτερη ζωή των συμπολιτών.

Για μένα ωραία και σπουδαία πόλη είναι αυτή που «φιλοξενεί» τους περισσότερους ευτυχισμένους ανθρώπους. Θα ήθελα η πόλη μου, η Θεσσαλονίκη, να είναι μια ωραία και σπουδαία πόλη.

Δεν είναι.

Δεν έχω αυταπάτες και δεν υποστηρίζω πως με τη συμμετοχή μου στο δημοτικό συμβούλιο θα αλλάξουν όλα. Έχω όμως πράγματα να κάνω και να διεκδικήσω.

Συγκεκριμένα πιστεύω πως η γενιά μου είναι μια αδικημένη γενιά. Καλείται να πληρώσει τα συσσωρευμένα λάθη πολλών δεκαετιών.

Πιστεύω πως το σημαντικότερο αγαθό για τον άνθρωπο είναι η ελευθερία.

Όταν όμως είσαι νέος και δεν υπάρχει προοπτική, δεν υπάρχει μέλλον, δεν υπάρχει καμία ευκαιρία για δημιουργία, τότε δεν είσαι ελεύθερος.

Για την ελευθερία και τη δικαιοσύνη απέναντι στη νέα γενιά, τη δική μου γενιά, γι’ αυτά θέλω να δουλέψω, αυτά θέλω να διεκδικήσω.

Εξ’ άλλου αυτές οι δύο έννοιες και το καθημερινό πολιτικό περιβάλλον που ζούσα από μικρή, αυτά με οδήγησαν στη δημοσιογραφία.

Δεν με ενδιαφέρει να είμαι η δημοτική σύμβουλος που απλά θα συνεδριάζει.

Πιστεύω πως ένας δήμαρχος και μία δημοτική ομάδα, δεν αρκεί να ασχολείται μόνο με την αισθητική και τη λειτουργικότητα μιας πόλης. Εκλέγονται για να βελτιώσουν τη ζωή των πολιτών με κάθε δύνατο τρόπο.

Αυτό θα προσπαθήσω με όλη μου τη δύναμη.

Έχω ιδέες, έχω συγκεκριμένες προτάσεις, έχω και φίλους συνεργάτες για να το παλέψουμε και να τα καταφέρουμε.

Στόχος μας, η γενιά μας να ανοίξει δρόμους, να βρει δουλειές και ευκαιρίες για να αναπτύξει τις αξίες που κουβαλάει μέσα της.

Ελπίζω σ’ αυτό το δρόμο να συναντήσω κι’ άλλους συνοδοιπόρους.

Ανθή Σαλαγκούδη

Δεν υπάρχουν σχόλια: